Правильний підпис зошитів
Зошит
для робіт
з української мови
учениці (учня) __ класу
Шандрівського НВК
______________________________________
Зошит
для робіт
з математики
учня (учениці) __ класу
Шандрівського НВК
___________________
Правильний запис дати та виду роботи.У письмовій роботі з мови або математики треба зазначати дату виконання роботи (класна чи домашня), вид завдання (вправа, твір, задача, приклади, тощо).
У кінці заголовків крапка не ставиться.
1 жовтня
Класна робота
Задача 3
Виправлення помилки.Щоб виправити неправильно написану літеру чи цифру,
треба помилку закреслити навскіс (справа наліво), користуючись ручкою, а не
олівцем, і зверху написати потрібну літеру (цифру), теж ручкою.Якщо треба
замінити слово, словосполучення, речення чи приклад, його закреслюють тонкою
горизонтальною лінією, а в дужки не беруть, оскільки дужки є пунктуаційним
знаком.
Скільки рядків треба залишати між класною і домашньою роботою?Між заключним рядком тексту однієї роботи і початком наступної слід пропускати один робочий рядок у зошитах в косу лінію.
Де починати робити записи на новій сторінці?Записи на новій сторінці треба починати робити з першого рядка у зошитах в косу лінію.
Між датою і назвою роботи, між назвою та видом роботи, між видом роботи і заголовком рядок у зошитах в косу лінію не пропускають. Початок запису тексту і його заголовок виконують на одній сторінці.
Скільки рядків треба залишати між класною і домашньою роботою?Між заключним рядком тексту однієї роботи і початком наступної слід пропускати один робочий рядок у зошитах в косу лінію.
Де починати робити записи на новій сторінці?Записи на новій сторінці треба починати робити з першого рядка у зошитах в косу лінію.
Між датою і назвою роботи, між назвою та видом роботи, між видом роботи і заголовком рядок у зошитах в косу лінію не пропускають. Початок запису тексту і його заголовок виконують на одній сторінці.
Запис:
1 грудня
Класна робота
не розриваємо, запис робимо на одній
сторінці зошита.
Запис дати і виду роботи розміщують посередині робочого рядка.
Між класною і домашньою роботою у зошиті в клітинку слід пропускати чотири клітинки.
Запис математичних завдань слід розпочинати на другій повній клітинці зверху та на першій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.
Між записами дати, назви роботи пропускають одну клітинку.
Цифри і літери треба писати похило. Кожну цифру, математичний знак записують в окремій клітинці.
Висота цифр - одна клітинка. Малі літери у 1-2 класах пишуть заввишки одна клітинка, а у 3 – 4 класах – 2/3 клітинки. Великі літери треба писати заввишки півтори клітинки.
Між виразами відстань добирають довільно (2-3 клітинки).
Найменування одиниць величин пишуть повністю тільки у запитаннізадачі: Скільки кілограмів груш завезли?
Запис дати і виду роботи розміщують посередині робочого рядка.
Між класною і домашньою роботою у зошиті в клітинку слід пропускати чотири клітинки.
Запис математичних завдань слід розпочинати на другій повній клітинці зверху та на першій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.
Між записами дати, назви роботи пропускають одну клітинку.
Цифри і літери треба писати похило. Кожну цифру, математичний знак записують в окремій клітинці.
Висота цифр - одна клітинка. Малі літери у 1-2 класах пишуть заввишки одна клітинка, а у 3 – 4 класах – 2/3 клітинки. Великі літери треба писати заввишки півтори клітинки.
Між виразами відстань добирають довільно (2-3 клітинки).
Найменування одиниць величин пишуть повністю тільки у запитаннізадачі: Скільки кілограмів груш завезли?
Одиниці найменувань у відповіді біля
числа пишуть скорочено: В одному ящику 14 кг цукерок.
Після чисел найменування пишуть
скорочено:- без крапки: 2 мм, 3 см, 4 дм, 4 м, 6 кг, 7 г, 8 кг, 9 ц, 10 т, 12
с, 13 хв, 14 год, 15 грн;- крапка ставиться після скороченого запису
найменування грошової одиниці - копійки: 35 к.
Назви предметів біля цифри записують
скорочено, за правилами скорочень:
35 з. (зошитів) – до першої голосної;
23 гр. (груші) - до першої голосної;17
ол. (олівців) – до другої голосної.
У відповіді до задачі назву предмета пишуть повністю: Відповідь: купили 24 олівці.
У складеній задачі після кожної дії, окрім останньої, коротко записується пояснення, наприклад:1) 18 + 9 = 27 (кг ) – зібрали яблук.2) 27 : 3 = 9 (кг)Відповідь: в один ящик умістилось 9 кг яблук.
Ведення робочих зошитів з мов та математики оцінюється щомісяця протягом кожного семестру.При цьому береться до уваги:- у зошитах з мов: каліграфію, грамотність, культуру оформлення письмових робіт і наявність робіт над помилками.- у зошитах з математики: охайність зошита та культуру оформлення робіт (дата, назва та вид роботи, розміщення завдань на сторінці, охайність креслень і виправлень, робота над помилками тощо). За мовні помилки в зошитах з математики оцінка не знижується. Також не впливають на цю оцінку математичні помилки – вони враховуються під час перевірки кожної письмової роботи.
У відповіді до задачі назву предмета пишуть повністю: Відповідь: купили 24 олівці.
У складеній задачі після кожної дії, окрім останньої, коротко записується пояснення, наприклад:1) 18 + 9 = 27 (кг ) – зібрали яблук.2) 27 : 3 = 9 (кг)Відповідь: в один ящик умістилось 9 кг яблук.
Ведення робочих зошитів з мов та математики оцінюється щомісяця протягом кожного семестру.При цьому береться до уваги:- у зошитах з мов: каліграфію, грамотність, культуру оформлення письмових робіт і наявність робіт над помилками.- у зошитах з математики: охайність зошита та культуру оформлення робіт (дата, назва та вид роботи, розміщення завдань на сторінці, охайність креслень і виправлень, робота над помилками тощо). За мовні помилки в зошитах з математики оцінка не знижується. Також не впливають на цю оцінку математичні помилки – вони враховуються під час перевірки кожної письмової роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар